Sommaren är här. Även värmen. Den gula planeten på himlavalvet syns allt oftare. Ja, då gör jag det enda rätta. Stänger av datorn och ger mig ut i naturen, promenerar i byar och städer, och kliver på båtar för färd i skärgården.
I augusti blir nästa gång ni hör av mig.
Ajöken.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar