omslagsbild

omslagsbild

tisdag 28 april 2015

Slitgörat måste också göras.

Hela dagen har jag ägnat mig åt att maila presentationen av föredraget och en säljtext till några av de skolor och företag som möjligen kan ha ett intresse av att lyssna på mig. Nu låter det som att det var första gången som jag gjorde det. Jag mailar två tre per vecka, men det är länge sedan jag ägnat en hel dag åt detta.
Sådant här mailutskickande hoppas jag få slippa inom en snar framtid. Intressenterna hör av sig till mig istället och jag får då mer tid att utveckla än mer föredraget och blogga mer. Det är inget drömscenario utan ett mål.

Det har varit ett magert år hittills - inga uppdrag - och det ser ut att fortsätta så fram till semestern i juli, dock med ett undantag. I slutet av maj ska jag till Ädelfors Folkhögskola och få de att tro än mer på sig själva.
Just i denna period, april och maj, är det många skolor och företag som planerar hösten och nästkommande vår, och då passar jag på att kontakta dessa. Jag har redan fått två uppdrag för hösten och sju åtta är intresserade. Det bådar gott.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar