omslagsbild

omslagsbild

lördag 27 juni 2015

Semester.

Nu ligger en månads ledighet framför mig, kanske ännu längre för jag har tid att ta ut.



S e m e s t e r!


Vad ska jag och familjen då göra? Besöka Parken Zoo i Eskilstuna, Skansen och Gröna Lund, förhoppningsvis en båttur i Stockholms skärgården om inte min käresta motsätter det. Hon ogillar att vara på en båt efter har sett filmen ´Titanic´ och tror alltid att det ska hända det värsta. Mer? Se en föreställning som Parkteatern sätter upp. Vad? Det återstår att se, men det blir något för barnen. Två veckor i stugan i Värmlandsskogarna blir det även.
Själv ska jag, förutom att läsa en massa romaner, sitta/ligga och bara vara, till Ågestabadet och vara ett med naturen, sitta på en uteservering med några kompisar en ljummen kväll och sippa på en drink.

Detta inlägg blir således den sista på ett tag. Om inte skrivarådran pocka på så pass att jag behöver skriva. Möjligt att det händer, men förvänta er inte det.


Ha nu en sommar som ni själv vill ha den.
Kram.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar