omslagsbild

omslagsbild

onsdag 2 september 2015

Kommentarer från Facebook och blogg.

Det har kommit reaktioner och stöttande ord till mig via Facebook och bloggen angående artikeln i gårdagens lokaltidning ´Mitt i Täby´ om bemötandet som två väktare gav mig i Täby Centrum. Tack alla, det ger mig råg i ryggen att sträcka mig än mer på ryggen och inte heller fortsättningsvis vara blyg att jag är den jag är.
Här är två av de:

Jag läste tidningen i dag och tyckte det var förfärligt. Tur att du är så stark.
Jag svarade att jag kunde ha lagd händelsen bakom mig och gått vidare, för jag får dåligt bemötande då och då. Dock var denna så kränkande att jag inte kunde låta den passera utan att reagera.

Suck.... Man blir både uppgiven och förbannad. Tur att du orkar stå på dig, för dig själv men också för allas vår andras skull. Bra Johan.
Jag svarade att även om det som hände var jobbigt och att jag kände mig kränkt, var det kanske bra att det hände mig och inte någon som inte vågar säga ifrån.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar