omslagsbild

omslagsbild

fredag 13 november 2015

Önskade mig tillbaka.

Ett lugn och trygg jag mötte blickar från cirka fyrtio ungdomar från Vård- och Omsorgsprogrammet, och Turism på Praktiska i Nacka. Jag kunde se att en del när de släntrade in klassrummet och såg mig var undrade hur jag skulle ge något som var intressant och nytt.
Men det kunde jag. I alla fall tyckte de två lärarna det. En sa att hon vill att jag kommer tillbaka nästa läsår, men då föreläsa för klasser med andra inriktningar. För föredraget riktar in sig till alla, inte endast för de på Turism, och Vård och Omsorg. Jag håller med.



Just när bilden togs försökte jag efterlikna en del
personer som har precis fått höra att jag har barn.
Förvånad blick och gapande mun, en mänsklig fågelholk. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar