omslagsbild

omslagsbild

torsdag 24 mars 2016

Åter prioriteras manusskrivandet.

Saknar du att läsa nya inlägg? Jag saknar att skriva dessa, men just nu prioriteras ett manus till föredraget som jag håller på Ängsgårdens Vårdcentral i Surahammar den 5:e april. Det är barnmorskor, sjuksköterskor och läkare som vill ta del av min sexualitet under tiden som ungkarl och den positiva inställningen till livet som jag har.
I och med det hoppas personalen på att bli bättre på att bemöta de ungdomar som söker upp dem i deras olika frågeställningar.

Jag kommer att bland annat prata på ett naket sätt om hur nedstämd jag var, hur jobbigt det var, hur mörkt jag såg på framtiden när jag var ensam. Hur stor längtan var att träffa kvinnan som kom älska mig lika mycket som jag skulle älska henne. Hur stor längtan var att bli omkramad och smekt på ryggen av en kvinna. Hur stor längtan var att knulla med en kvinna.
På den tiden led jag av att jag inte fick kramar, kyssar och smek. Just det, led.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar