omslagsbild

omslagsbild

torsdag 18 augusti 2016

Mycket nu.

En stressig period är det nu. Nu när rektorer och lärare planerar för fullt det kommande läsåret, är det en bra tid att maila och ringa runt och sälja in mitt föredrag. Som jag gör det, tangenterna smattrar likt en kulspruta på tangentbordet, mobilen hettar och bluetoothen har bytt färg från svart till röd.
Jag har fått en hel del uppdrag redan nu till hösten, men jag orkar med fler. Jag brinner för att inspirera och entusiasmera så många som det går att alla vi har möjligheter att nå dit vi vill, men det föresatt att vi tänker positivt. Varför ska vi INTE göra det, tänka positivt?
Jag ger er även den dystra, tunga och långa tiden av mitt liv, tiden utan kärlek från kvinnor. Inte heller sex, inget hångel, inget smek fick jag. Ett föredrag som är mörk och naket. Det speglar frustrationen som en ensam människa kan känna.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar