omslagsbild

omslagsbild

onsdag 21 juni 2017

Orden är numera behjälpliga.

Orden har varit kinkiga en tid och inte hjälpt mig i samma utsträckning som jag är van vid: Vad jag har gjort eller inte gjort mot dem är än dolt i mörker, men förhoppningsvis får jag veta anledningen för det har varit frustrerande att inte få ner något välformulerad. För en och en halv månad sedan slöt de återigen upp vid min sida när jag kallade på dem. Oväntat, men välkommet.
I och med att orden är nu mig nära flödar inspirationen, fantasin likaså, så pass att jag har återupptagit skrivandet på min andra roman. Det har aldrig varit så roligt att skriva som det är nu och jag hoppas att det håller i sig tills den är klar. Jag vill verkligen slutföra detta alster. Det vore så roligt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar