omslagsbild

omslagsbild

tisdag 10 april 2012

Omsorgsfamiljen har fått en ny medarbetare.

Johan Nordansjö heter jag. Jag ska fylla bloggen med intressanta texter om livet, livet som kan utvecklas till hur vi vill om vi bara vill. Andra arbetsuppgiften är att åka ut och hålla föredrag.


Att få veta lite om personen som ligger bakom texterna är alltid kul, så här en kort presentation av mig.

Jag är född 1966. Fyra år kvar till femtio, en födelsededag som jag inte längtar till. Milde tid, inte länge sedan jag var tjugofem känns det som.
I Täby bor jag med min härliga familj; min fru och två guldklimpar till barn, en grabb på fem år och en tös på nio månader.
Trots min CP-skada, som gör att jag sitter i rullstol på grund av okontrollerade rörelser i armar och ben, har jag gjort massor med roliga saker. Exempelvis har jag åkt runt i Asien och upplevt livet som backpackers, ett liv som passar mig. Även knasiga saker som att rulla ner för den branta Götgatsbacken på Söder i Stockholm med en kompis ståendes bak på rullstolen en varm sommarnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar