omslagsbild

omslagsbild

onsdag 4 april 2012

Sikta mot stjärnorna och nå dit


Ett föredrag med Johan Nordansjö
Far
Författare
Livsnjutare
Svensk Mästare
Europamästare
Världsmästare
med CP-skada

Många av oss människor ser hindren i livet istället för möjligheterna. Livet får då mindre innehåll och blir därmed inte lika roligt som det kunde ha blivit. Jag bestämde mig tidigt att livet ska vara så roligt som jag kan göra det. Om det jag vill göra kräver en tids träning eller planering, blir det ännu roligare när jag väl lyckas.
-Johan Nordansjö
Omsorgsfamiljen erbjuder föredraget Sikta mot stjärnorna och nå dit. Häng med på en fartfylld och inspirerande resa genom livet, en resa som går i glädjens tecken trots ett funktionshinder som försvårar att komma dit där önskan finns.
Med humor och allvar berättar Johan Nordansjö om sitt liv, om hur det är att leva med en CP-skada samt hans författarskap och idrottskarriär.

Tid för föredraget, 75 minuter. Efter det tid för frågor. 
För bokning:
Eva-Lotta Kassel, 0721-719901
Johan Nordansjö, 0737-418759

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar