omslagsbild

omslagsbild

onsdag 17 oktober 2012

Utställare på Täby Företagaträff.

Nu på fredag är det dags för den årliga Täby Företagaträffen, och jag har fått möjlighet att vara med som utställare.
Mässan är för företagen, organisationerna och föreningarna som är verksamma inom kommunen att ges tillfälle att informera om sina verksamheter och att knyta nya kontakter.

Om jag nu vill bli en eftertraktad föredragshållare är det viktigt att visa upp sig så här i början av den tänkta karriären. Ett ypperlig tillfälle att göra det är på denna mässa för övervägande av besökarna som bor och/eller arbetar i Täby, och chansen att de känner till mig är god efter landslagstiden. Romanen ´Mitt nakna jag´, som gavs ut 2005, fick nog endast ett litet eko.

Förhoppningen är att representanter från utbildningsväsendet och idrottsföreningar letar sig fram till mitt bord, där romanen kommer att ligga för försäljning och information om mitt föredrag ´Sikta mot stjärnorna och nå dit´. Givetvis tar jag emot alla som är intresserad. De är många som behöver få veta hur man gör för att få ett bra självförtroende.

Nu ska jag sätta pennan mellan stortån och pektån, och signera ett tiotal exemplar av romanen. Det vore fräckt att på mässan ta av sig sko och strumpa, och skriva JNö, men jag vet att jag blir nervös när det är människor som ser på. Signaturen blir då oläslig.


För den nyfikne hålls Täby Företagaträff i Täby Park Hotel den 19:e oktober mellan kl 09.00 och 13.00. Gratis inträde.
Adress: Kemistvägen 30.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar