omslagsbild

omslagsbild

söndag 14 april 2013

Samlar energi till Leva & Fungera i Göteborg, 16-18/4.



Här sitter jag på mitt fina kontor och samlar energi till nästa veckas Leva & Fungera i Göteborg, 16-18/4, en mässa där utställarna visar sina produkter (diverse hjälpmedel bland annat) eller tjänster som kan vara bra för oss med funktionshinder. Jag vill inte skriva ´handikappmässa´, ordet som många använder för de här sortens mässor. På bokmässor visar och säljer författare sina alster, och då skulle utställarna på ´handikappmässor´ visa och sälja sina handikapp.

Jag och kollegorna på Omsorgsfamiljen ska i vår monter sälja in den personlig assistans som vi har plus att jag ska marknadsföra mitt föredrag ´Sikta mot stjärnorna och nå dit´ och förhoppningsvis sälja exemplar av min roman ´Mitt nakna jag´, som ni för övrigt ser på fotot.
Mässan, som är på Svenska Mässan, pågår i tre dagar, så det gäller att vara noga med sömnen och kolhydratuppladdningen. Mässor är ett kraftprov. Det vet jag av erfarenhet.

Kom gärna förbi oss och se hur gemytligt vi har det i vår monter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar