omslagsbild

omslagsbild

torsdag 9 maj 2013

Vilar ut efter gårdagens föredrag.

Foto
Framför Storstugan, där vi bor.
Jag är nöjd med framträdandet som var på vårt kontor i Hagsätra. Vid tidigare föredrag har jag fått hjälp med att klicka fram bilderna på Power Point, och sätta på och av musiken, men i går skötte jag allt. Det beror på att jag har för en tid sedan fått det jag behöver för att kunna göra det.
Det som jag behöver tänka på vid nästa föredrag är att jag ska prata tydligare. Alltid finns det något att förbättra.

I dag är jag väldigt trött, och det överraskar mig. Visserligen brukar jag vara trött efter ett framträdande, men inte så här. Vet inte varför, kan inte skylla på nervositet. Kanske är det en väckarklocka att inte få slarva med träningen.

Mitt nästa föredragsuppdrag blir den 28/5 på June Folkhögskola i Jönköping. Åhörarna är då studerande på assistentutbildningen.



johan.nordansjo@omsorgsfamiljen.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar