omslagsbild

omslagsbild

tisdag 4 juni 2013

Anledningen att jag inte har bloggat på mer än en vecka är . . .

. . . att jag skrev på föredragen som jag höll veckan som passerade.
Några av er kanske tycker att jag borde ha hunnit både att blogga och förberreda föredragen. Dessvärre går det inte, och det beror på att jag skriver långsamt. Tiden räcker helt enkelt inte till.
Det blir betydligt lättare när jag nästa gång ska prata inför liknande grupper av människor, exempelvis personliga assistenter eller studerande till yrket som jag gjorde i tisdags, få då är föredraget redan färdigskrivet. Det blir säkert små ändringar, men det är också allt.

Nu har jag inga inplanerade uppdrag innan semestern, och det betyder att jag får tid till att blogga. Det har jag sett fram emot.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar