omslagsbild

omslagsbild

onsdag 5 juni 2013

Utvecklar föredraget än mer.

Tänk vad bra det vore om jag spelar upp scener när jag pratar om bemötande människor emellan i föredraget från olika situationer där jag har blivit bemött på ett felaktigt sätt. Jag berättar om några, men att se blir mer påtagligt.
Jag frågade en av mina kamrater, som är skådespelerska, om idén för en tid sedan. Hon hängde på. Men tre är bättre än två i detta sammanhang, så hon frågade en kollega. Kul sa han, och ville vara med.
I måndags träffades vi och bollade idéer och tankar. Vi kom fram till tre scener. Ambitionen var att de både skulle ge eftertanke och vara humoristiska. Det tycker jag att vi lyckades med.
Scenerna kommer att filmas och läggs in i Power Point-presentationen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar