omslagsbild

omslagsbild

lördag 18 oktober 2014

Ett artistiskt liv intresserar.

Är det ett ålderstecken när intresset väcks för att lyssna på när personer berättar om sina spännande liv, ett slags gotta-sig-i-andras-privatliv-tecken? Eller bottnar det i att jag har fått ett genuint intresse om hur de gjorde för att nå framgång eller varför det gick som det gjorde? För två år sedan och tidigare fann jag det tråkigt att se program som ´Min sanning´ och ´Skavlan´ som visas på SvT, och lyssna på Värvet, en podcast, och ´Sommar i P1´. Nu ser jag fram emot de.
Vad utmärker för mig ett spännande liv? Ett artistiskt liv, idrottsliv och liv som upptäcktsresande.

I kväll började ´Så mycket bättre´ på TV4. I sju lördagar fram över kommer det kännas som julafton för mig. Jag njuter så.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar