omslagsbild

omslagsbild

lördag 22 november 2014

Mitt härliga och hektiska liv.

Jag trivs med livet, även om det är ett hektiskt liv jag lever nu: reser och håller föredrag, bloggar, hämtar då och då barnen från dagis och skola, leker med de efter middagen eller kryper ner mellan de två i soffan och ser på Bolibompa eller XD-channel innan det blir läxläsning med grabben och badning av tösabiten, därefter om hon vill blir det godnattläsning, med grabben en pratstund eller läser jag högt ur "Star Wars-bibeln" eller ´Pettsson och Findus i grönsakslandet´ innan tystnaden lägger sig i lägenheten.
Ibland är det tufft. Hinner knappt krypa till kojs förrän ögonlocken blir alltför tunga och jag förs in i den sköna sömnens värld. Men klagar gör jag inte, för det här är livet som jag hade längtat efter i så många år.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar