omslagsbild

omslagsbild

onsdag 11 mars 2015

Svar från Akademibokhandeln.

(Läs inläggen den 9:e och 10:e mars innan du fortsätter läsa.)


Hej Johan!
Jag tror också att det är många som vill läsa bokens baksidestext för att få ytterligare info om vad boken handlar om. Jag tror dock att det är svårt att rent praktiskt få till att vända på samtliga böcker i butiken. Jag tar helt klart med mig att man som kund vill kunna ta del av bokens innehåll utan att behöva plocka bland böckerna.
I dagsläget tycker jag att du ska ta kontakt med någon ur vår kunniga personal i butikerna som gärna hjälper dig att ta fram de böcker du är intresserad av. De tar säkert fram en del egna tips också som du kan inspireras av. Vi har idag även tipslappar uppe i butikerna där personalen tipsar om bra läsning som du kan ta del av utan att lyfta ned böckerna.
Vänliga hälsningar


Visst är personalen till för oss kunder och de hjälper gärna till om vi ber om hjälp. De är hjälpsamma, men att en av de skulle gå runt en längre tid med mig och vända på de böcker som väcker mitt intresse det har jag svårt att tro att de vill och har tid med. Men jag kanske har fel.
Tipslapparna är bra att de har börjat med. Det hjälper till en del.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar