omslagsbild

omslagsbild

fredag 3 april 2015

Dotterns första cykeltur.




Ännu en milstolpe passerades i frökens unga liv. Den första cykelturen.
Jag köpte stödhjul till sonens  Hon var inte helt nöjd med 


Jag köpte i dag stödhjul till sonens cykel som han fick när han var tre. I en veckas tid har dottern försökt cykla på den. Det har inte gått så vidare bra för stödhjulen är spårlöst försvunna. "Håll i mig, mamma. Jag vill cykla.", har hörts ett flertal gånger.
Långfredagen har bjudit på ett kallt och småruggigt, så premiären skedde inne i lägenheten. Lika glad som dottern var när hon trampade varv efter varv, köket hallen vardagsrummet, lika stolt var jag att ha fått vara med om ännu en milstolpe i frökens unga liv. Dock var hon inte helt nöjd. "Pappa, jag vill inte ha en blå cykel. Jag vill ha en rosa."




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar