omslagsbild

omslagsbild

tisdag 2 juni 2015

Blygheten var ett funktionshinder för mig.

Jag har tidigare skrivit här om min starka längtan efter sex och kroppskontakt som kramar, pussar och smek. Från tolv trettonårsåldern har jag som många andra grabbar villat ha kontakt med tjejer. Trots flera försök från artonårsålder som alltid stoppades av min blyghet, det vill säga vågade inte säga eller visa vad jag egentligen ville utan jag pratade om annat, hade jag ingen framgång. Hoppades att tjejerna förstådd vad jag ville - hur de hade kunnat göra det när samtalen mestadels handlade om sport, drinkar, utlandssemestrar och film, det förstår jag inte - och att de själva skulle föreslå att slå följe med mig hem eller jag hem med till de. De gjorde aldrig det. Om det berodde deras ointresse för mig som man eller om funktionshindret var motbjudande, det vet jag inte. Jag har vissa aningar vart det lutade.

Mitt sexuella behov blev så trängtande att jag förde det på tal med en av mina assistenter. Jag hade då flyttat från mor och far till ett eget krypin, en tvåa, och uppnått den aktningsvärda åldern tjugoåtta. Hon var den enda assistenten som jag trodde inte skulle ta illa upp vid frågor kring hur jag skulle göra för att få sex.
Fem år tidigare hade jag samlat tillräcklig med mod att jag gick till vår videobutik och köpte en porrfilm. Det var den tiden då erotiska filmer fanns i videobutiker. Kände mig väldigt nervös när jag gick fram till expediten och bad henne att följa med mig till hyllan med dessa filmer. Jag såg filmen när kåtheten blev mig övermäktig att hantera samtidigt som jag runkade. Jo, jag kunde runka trots mina spasmer i armar och händer.
Se på filmen blev ett andningshål för mig. Kände mig lugn och harmonisk då kåtheten försvann under tre fyra dagar för att sedan åter börja göra sig påmind.
Jag frågade assistenten om hon visste hur det var på en stripteaseklubb. Jag hade aldrig varit på en i Sverige. Som jag förutspådde tog hon inte illa upp utan berättade lätt och ledigt vad hon visste. Det var lite, men tillräckligt för mig. Man går in och får sig en drink eller öl, som ingår i inträdet. Sätter sig och ser kvinnor som strippar i takt med musik.
- Får inte göra något annat?
- Nej, sa hon.
Jag såg att hon visste vad jag tänkte på.
- I så fall kan jag lika gärna vara här hemma och se på film."
- Och leka med dig själv, log hon. Om du vill följer jag med dig till en sexbutik. Där kan du köpa filmer och sexleksaker.
- Snällt att du erbjuder dig.
- Jag tycker att det är bara kul. Kanske jag hittar något som intresserar mig.

Kom hem med tre filmer och två tidningar. Fast jag fann det spännande att titta på det nyinköpta, blev inte längtan efter sex och kroppskontakt mindre.
Att det är förbjudet enligt lag att köpa sex, det vet jag, tänkte jag när jag gick la mig en kväll. Men köpa kramar, pussar och smek, det bör väl vara tillåtet?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar