omslagsbild

omslagsbild

onsdag 7 juni 2017

Den som sår får skörda.

Sommaren gör sina försök att visa sig, men det har misslyckats. Enligt kalendern är det sommar och i och med det stiltje i efterfrågan av mina föredrag. Det är förståeligt.
Jag ser nu fram emot hösten för nu blir det inte fler uppdrag innan dess. Det verkar som det då blir en hektisk tid med resor kors och tvärs i landet. Erfarenheten säger mig att det kan ändras, men som det ser ut i dagsläget blir det en hel del föredragande på skolor och företag döma av de efterfrågningar som jag har fått.
Jag är glad att ni är så många som ni är som läser bloggen trots att jag inte skriver frekvent här. All kontakt med möjliga intressenter, telefon- och mailledes, sköter jag samt skrivande av manus till föredragen och inlägg. Detta är ingen klagan, men väl en förklaring.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar