omslagsbild

omslagsbild

tisdag 5 februari 2013

Vad vill ni läsare att jag ska blogga om?

Jag har fyllt livet med mycket. Härliga stunder och trevliga ögonblick som får mig att bli glad när jag blickar tillbaka och händelser som har gjort mig ledsen och arg. Ömsom vin, ömsom vatten, alltså.

Vad vill ni läsa om? Den rafflande EM-finalen -99 där jag tog silver, hur det känns att inte kunna hjälpa barnen på grund av CP-skadan, taxichauffören som bad till Gud att denne såg till att jag börjar gå, så att jag kunde ta mig till taxistolpen istället för att bli upphämtad vid porten (Men vänta nu, om Gud hade fixat till mig, hade jag det rakt inte åkt taxi utan buss. Dyrt med taxi), stirrande kineser som följde efter mig när jag var i Peking, min första date (eller vad det en date?), att tävla i Paralympics i Seoul 1988, känslan att se sin roman stå på en hylla i Akademibokhandeln. Eller något annat, det är upp till er.
Maila mig johanomsorgsfamiljen@gmail.com , så ska jag efter bästa förmåga göra er till lags.

Jag väntar med spänning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar