omslagsbild

omslagsbild

söndag 10 november 2013

Inspelningen av scenerna om bemötande får bli efter jul.

I ett inlägg, som skrevs i somras, berättade jag om planerna att filma in två tre scener tillsammans med två vänner. Scenerna ska ge exempel på hur det kan gå till när jag blir bemött på ett felaktig sätt. Det är tänkt att ha de i Power Point-bildspelet, som jag använder mig ut av vid föredraget.
Det har dessvärre varit omöjligt att hitta en dag som passar oss alla under hösten för dessa tagningar. Vännerna har sitt skådespeleri som yrke, så de måste tacka ja när de blir tillfrågad för ett jobb. För att av mig får de inte sin berättigade lön, av den enkla anledning att jag har inte dem pengarna. Förutom vår vänskap, hoppar de på detta "filmprojekt" för de tycker att det ska bli kul, och kanske för det är annorlunda mot vad de arbetar med i vanliga fall. Först i januari har deras almanackor troligtvis luckor.

Den som väntar på något gott, kan vänta ännu lite längre.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar