omslagsbild

omslagsbild

onsdag 19 februari 2014

Föredraget på GIH.

Det gick bra i dag. Kul att hålla ett föredrag som är nyskrivet. Bemötande pratar jag om i varje föredrag, men inte så här mycket som denna gång. Fyra upplevda situationer där jag blev dåligt bemött, fick de studerande lyssna på. Skratt hördes i lokalen, viket var meningen. Jag hoppas att några av de även fick en liten tankeställare på hur bemötandet ska gå till.
De flesta av nervositetens plågoandar hade tydligen sovmorgon, för jag var inte lika nervös som jag har varit inför tidigare föredrag. Ett fall framåt med andra ord, vilket glädjer mig.



Nu har jag varit på kort tid både på Bosön och GIH.
Är det möjligen så att jag har tagit ett steg ytterligare
till att bli en eftertraktad föredragshållare?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar