omslagsbild

omslagsbild

tisdag 13 maj 2014

De sista 350 exemplaren av romanen är hämtade.

För en tid sedan meddelade Litteratursällskapet, före detta Debutantförlaget, som gav ut min roman ´Mitt nakna jag´ att de vill göra sig av med de exemplar som finns kvar av den. Litteratursällskapet förvarar sina utgivna titlar på Förlagssystem i Falun, och för att ge utrymme till andra böcker vill de kassera exemplaren. Jag har full förståelse över deras beslut. Romanen har sett sina glansdagar, och då är det naturligt att ge plats till andra författares alster. Däremot kan jag inte leva med vetskapen att romanen, mitt livsverk, kasseras, förmodligen brännas upp, så det blev en vända till Falun i dag och hämtade de sista 350 exemplaren.

Om det är någon som vill köpa romanen, och inte finner den på bokhandlarna på internet, går det bra att maila mig. Uppge namn och adress, och jag skickar ett signerad exemplar. 100kr plus porto är det vad det kostar. Min mailadress hittar du här till höger.



Romanen i ett flertal exemplar på mitt kontor.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar