omslagsbild

omslagsbild

måndag 12 januari 2015

Maila i snabbare takt.

Efter alla helger som nu har varit på sistone är det i dag första dagen i en helgfri vecka. (Med helg i föregående mening menar jag storhelger.) På sätt och vis känns det skönt. Att komma tillbaka till det normala.
I dag, som jag även ska fortsätta med i några dagar framöver, mailade jag presentationen över föredraget till skolor över hela vårt avlånga land i hopp om att få uppdrag.
Efter alla goda vitsord efter höstens uppdrag förstår jag att föredraget är intressant, inspirerande och humoristiskt. Det gör att jag vågar spänna bågen än mer.

Detta mailade kan ge ett negativt effekt på mitt bloggande under denna vecka. Som jag har berättat är jag en långsam herre i sina bästa år på att skriva. Så om ni ser att inlägget som ni nu läser, ligger kvar överst tre fyra dagar, bli då inte oroliga att jag har gått hädan, insjuknat i influensan eller fastnat med blicken mellan raderna i romanen ´Bedragen´ (skriven av Katerina Janouch) som jag nu läser.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar