omslagsbild

omslagsbild

måndag 30 november 2015

12.000 är nådd.

I dag passerade räkneverket över antalet träffar på bloggen 12.000. Det känns bra.
Efter att jag hade haft bloggen i ett år satte jag upp ett mål: 3.000 träffar per år.
I mars nästa år har jag bloggat i fyra år och då skulle jag haft 12.000 träffar om det hade gått som jag tänkt mig.

!2.000 träffar på tre år och nio månader är väl ingenting, säger en del av er. Vid jämförelse med vissa andra bloggar, och det är i ett stort antal, är inget att slå sig på bröstet för. Jag vet det. Å andra skriver jag om vardagens glädjeämnen, trivialiteter och ledsamheter, och det är inte på långa vägar lika intressant som att läsa om mode, musikartisternas privatliv, musik och smink.
Även om det känns bra, vill jag att ännu fler ska finna bloggen. Allt beror vad jag skriver om. Ska fundera vad mer som väcker intresse.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar